Φόρουμ
Σεπτεμβρίου 20, 2017, 06:31:03 pm *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης - Εαν βρίσκεστε σε κοινόχρηστο computer μην επιλέγετε -χωρίς όριο-!!
Νέα: Παρακαλείται όποιος έχει σχέση με τον Πολιτιστικό αυτή τη στιγμη (ή θα ήθελε να τον αναλάβει να επικοινωνήσει με τον διαχειριστή (laodimos))
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Ημερολογιο CHAT Συνδεση Εγγραφη  
Σελίδες: [1]
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Ερασιτεχνικός Κινηματογράφος...Low Budget...No Budget  (Αναγνώστηκε 5730 φορές)
Nasaach
Διαχειριστής
Ριζωμένος
*****

Καρμα: +33/-12
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 348



Προφίλ
« στις: Νοεμβρίου 01, 2006, 05:49:53 am »

Ένα απο τα πολλα παραδείγματα ερασιτεχνικού κινηματογράφου ειναι η ταινία:

Τσίου... 



Σκηνοθεσία:Μάκης Παπαδημητράτος
Παίζουν:Αλέξανδρος Παρίσης, Μάκης Παπαδημητράτος, Τάσος Κολοβός, Ερρίκος Λίτσης, Τζένη Θεονά, Βασιλική Κυπραίου, Καλιόπη Τζερμάνη, Μάκης Αρβανιτάκης, Νικήτας Παπαδόπουλος, Γιάννης Μητάς, Χρήστος Νταρακτσής, Στράτος Σωπύλης, Πέτρος Γιωρκάτζης, Φωτεινή Καρδάκου
Διάρκεια:83 λεπτά
Παραγωγή:DMfilms, 2006

Δεκαπενταύγουστος στη σύγχρονη Αθήνα. Ένα πρεζάκι, ο Τσίου, αναζητά απελπισμένος τη δόση του αλλά τέτοια μέρα... τέτοια λόγια. Αποτείνεται στην αδερφή του για να τον βοηθήσει και αυτή αλλού, και ο αλλού αλλού... και τελικά μπλέξιμο!

Εντελώς συνοπτικά λοιπόν τα είπαμε όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε για αυτή την ελληνική ταινία του πρωοτεμφανιζόμενου σκηνοθέτη, που υπογράφει και το σενάριο, Μάκη Παπαδημητράτου. Τα υπόλοιπα πρέπει να τα παρακαλουθήσετε επί της οθόνης. Το όλο εγχείρημα είναι αξιοθαύμαστο για πολλούς και ποικίλλους λόγους. Ας τους πάρουμε έναν έναν.

Πως είναι δυνατόν κάποιος να χτίζει ένα στόρυ με βάση τα ναρκωτικά αλλά να είναι τόσο κωμικό; Η αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει δευτερόλεπτο στην ταινία, λόγω του σεναρίου και των ασταμάτητων σπαρταριστών ατακών, που ο θεατής να έρχεται σε θέση να λυπηθεί τον ήρωα ή όλους τους υπόλοιπους εθισμένους χαρακτήρες, που παρελαύνουν περιχαρείς μπροστά από τη κάμερα. Η ιστορία εν τη γενέσει της έχει εκείνο το στοιχείο, απόρρεια του ταλέντου του Παπαδημητράτου, που κάνει οτιδήποτε καταγράφει η κάμερα και είναι σχετιζόμενο με... ουσίες, απλές αναφορές που εξυπηρετούν την ιστορία και την εξελίσσουν και όχι για να μας βγάλουν κάποιο συγκεκριμένο συναίσθημα ή να μας προβληματίσουν. Ο στόχος είναι ευθύς εξαρχής ένας και μόνο. Να γίνει μια ταινία αμιγώς κωμωδία.

Το σενάριο είναι πολύ αξιόλογο και διακατέχεται από χιούμορ κα φρεσκάδα, που άνευ υπερβολής δεν έχω συναντήσει σε σύγχρονη ελληνική ταινία. Υπάρχουν ατάκες αλλά ακόμα και κάποιες συγκεκριμένες δράσεις, που βγάζουν άφθονο και αβίαστο γέλιο. Το χιούμορ του Παπαδημητράτου είναι πολύ πνευματώδες, σε ζηλευτό θα έλεγε κάποιος βαθμό, από όλους εκείνους που προσπαθούν να κάνουν κωμωδία αλλά δεν τα καταφέρνουν, πιθανόν γιατί τους τρώει περισσότερο πόσα χιλιάρικα θα βάλουν στην τσέπη τους παρά στο πόσο περισσότερο θα διασκεδάσει το κοινό με το έργο τους. Στον «Τσίου» το αποτέλεσμα είναι αντιστρόφως ανάλογο. No budget story, χαραγμένο όμως ένα μεγάλο χαμόγελο στο θεατή μετά την παρακολουθησή του.

Την ίδια στιγμή όμως ο θεατής ψάχνει να βρει την αλήθεια κάπου στη μέση, λόγω κάποιων ακραίων ερωτημάτων και διλημμάτων που προκύπτουν. Γιατί ήταν όλα τόσο φτωχά; Γιατί δεν έπεσαν λεφτά στην παραγωγή. Πως όμως το αποτέλεσμα είναι τελικά τόσο καλό; Γιατί είχαν ταλέντο οι συμμετέχοντες. Άραγε, πόσο καλύτερο θα μπορούσε να ήταν αν είχαν πέσει λεφτά στην παραγωγή; Ας μην κάνουμε εικασίες... Ή θα ήταν περισσότερο ιλουστρασιόν που δεν θα άρμοζε στον «Τσίου» ή θα είχε εκτοξεύσει την ποιοτητά του στα ύψη. Ζούμε για να βιώνουμε, βιώνουμε για να μαθαίνουμε, μαθαίνουμε για να εξελισσόμαστε. Αν αυτή την αλληλουχία την έχει κάποιος στο Κέντρο Κινηματογράφου στη συνειδησή του τότε βλέποντας τον «Τσίου» θα πρέπει να πέσει σε βαθιά περισσυλογή.

Έτσι λοιπόν ο σκηνοθέτης και οι ηθοποιοί, όσο και οι υπόλοιποι συντελεστές, βάλαν τα δυνατά τους, βάλαν και λεφτά από τη τσέπη τους, και έκαναν αυτό το ακατέργαστο διαμάντι. No money, no κατεργασία αδάμαντος. Αλλά το ταλέντο, ταλέντο! Όλοι τους αξίζουν συγχαρητήρια. Δεν υπήρξε κάποιος ή κάτι, που να αποσπά την προσοχή από την εξέλιξη της ιστορίας και να μας κάνει να κάνουμε αρνητικά σχόλια, από την ηθοποιία μέχρι τα σετ. Αφενός γιατί οι ερμηνείες, και η σκηνοθεσία του Παπαδημητράτου, ήταν αξιόλογες και αφετέρου διότι άπαξ και συμβιβαστεί ο αμφιβληστροειδής σας με το «φτωχό» της παραγωγής μετά αυτό θα είναι και το τελευταίο που θα σας απασχολεί. Με τόσο γέλιο, τύφλα να ‘χουν τα στούντιο της Universal.

Δεν μπορείς να κλείσεις ένα άρθρο για μια ταινία σαν και αυτή με επιπλέον εγκωμιαστικά σχόλια ή με επιπλέον εντοπισμό και ενασχόληση με τα αρνητικά του φιλμ. Προσπάθειες σαν το «Τσίου» είναι τόσο σπάνιες στη χώρα μας όσο και η περίοδος βροχόπτωσης στη Σαχάρα. Αν έβγαιναν τόσο αστείες ταινίες και γενικά τόσο καλά σεναριακά και σκηνοθετικά εγχειρήματα πιο συχνά τότε όλοι θα είχαμε έναν λόγο να είμαστε περήφανοι για το ελληνικό σινεμά και όχι να βρίζουμε θεούς και δαίμονες που λίγοι νοματαίοι μοιράζονται το πολύ μέλι! Προς το παρόν μοιραστείτε με τους κοντινούς σας ανθρώπους τη χαρά της θέασης αυτού του δροσερού φιλμ, που θα διασκεδάσει το δίχως άλλο.

Απο:
http://www.cinemascope.gr
http://www.tsiou.gr/

Οποιος θέλει να την δει....ΤΣΙΟΥ
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 03, 2006, 06:58:13 am από Nasaach » Καταγράφηκε

"The first revolt is against the supreme tyranny of theology, of the phantom of God. As long as we have a master in heaven, we will be slaves on earth."
laodimos
Διαχειριστής
Ριζωμένος
*****

Καρμα: +20/-7
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 326


Μήν κοιμάσαι στα χαλάσματα..


Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Νοεμβρίου 01, 2006, 01:25:11 pm »

Φοβερή ταινία με πολύ γέλιο και εύστοχη αλλά κωμική κριτική.
Δείτε την !!!
Καταγράφηκε

Όσο το τίποτα εορτάζει θα πενθεί το κάτι Reality Overdose
mpastardoi tha plerosete
Ψαράκι
*

Καρμα: +2/-5
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 21



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Νοεμβρίου 01, 2006, 08:49:15 pm »

loipon mages!kratate mposika k akoute. deite to sigapour slink tou nikolaidh!megalh aliteia!
Καταγράφηκε
Nasaach
Διαχειριστής
Ριζωμένος
*****

Καρμα: +33/-12
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 348



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Νοεμβρίου 03, 2006, 06:47:58 am »

Το παρακάτω άρθρο δημοσιέυτηκε στο περιοδικό "DayByDay", ένθετο της πατρινής εφημερίδας "Ημέρα", τον Νοέμβριο του 2005.


Μάντης με λευκή αφάνα, βαμπίρ χωρίς δόντια, η μάγισσα Καρλόττα, ένας Δράκουλας με AIDS, ένας αρχηγός ονόματι Μπόγος, ένας ερωτύλος Μάγος. Καλώς ήρθατε στον μαγικό κινηματογραφικό κόσμο του Γιάγκου Ραυτόπουλου. Πολλοί από εσάς τον έχετε ακουστά, ίσως έχετε δει και τις ταινίες του, αλλά τώρα είναι ευκαιρία να μάθετε τι εστί Γιάγκος.

Ο Γιάγκος Ραυτόπουλος είναι ένας φοιτητής στη Σχολή Πολιτικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών που έχει βαλθεί να καταρρίψει όλα τα κινηματογραφικά δεδομένα, έχοντας δημιουργήσει πλήθος ταινιών, με τον δικό του αμίμητο τρόπο.

Οι ταινίες του, ένα απολαυστικό μείγμα ερασιτεχνισμού, παρωδίας χολυγουντιανών φιλμ, σαρκασμού και ανατροπών, έχουν αρχίσει να αποκτούν cult διάσταση, έχοντας καταστήσει τον δημιουργό τους μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φιγούρες του Πανεπιστήμιου Πατρών και γενικά της νεολαίας της πόλης.

Ξεκίνησε να φτιάχνει ταινίες από μαθητής, δημιουργώντας 10λεπτα φιλμάκια όπως "Γιαγκέιτορ το εξολοθρευτάρι" και "Γιάγκος Μποντ ενάντια στα Χελωνονιντζάκια", ενώ στο 1ο του έτος έφτιαξε την ταινία "Γιαγκούλφ: Η αναγέννηση". Το μεγάλο "μπαμ" όμως, έγινε με τις δύο πρώτες μεγάλου μήκους ταινίες του, "Κόμης Γιάγκουλας" και "Γιαγκόναν ο Βάρβαρος". Γελάτε; Δεν ξέρω κατά πόσο θα γελάτε αν μάθετε ότι έχουν δει τον "Κόμη Γιάγκουλα" πάνω από 5.000 άνθρωποι, ενώ το "Γιαγκόναν" το έχουν παρακολουθήσει πάνω από 20.000 άνθρωποι (σ.σ αλήθεια ποια ήταν η τελευταία επαγγελματική ταινία που παρακολούθησαν 20.000 Πατρινοί; ).

Η φήμη του "Γιαγκόναν" μάλιστα ξεπέρασε τα όρια της Πάτρας καθώς έχει διανεμηθεί και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας, ενώ έχει φτάσει και στο εξωτερικό! Αξίζει να σταθούμε λίγο παραπάνω στις δύο αυτές ταινίες που κατέστησαν τον Γιάγκο τόσο αναγνωρίσιμο στην τοπική νεολαία και όχι μόνο. Ο "Κόμης Γιάγκουλας", ένας πρώην καλός Μάγος που στράφηκε στη υπηρεσία του Κακού τον έχουν καταραστεί σε αιώνιο ύπνο. Ξυπνά όταν εκπληρωθεί το λυτρωτικό του ξόρκι, όταν δηλαδή ένας ληστής με μηδέν IQ "ανακουφίζεται" δίπλα στο φέρετρο του.

Επικρατεί στη συνέχεια ένα μπάχαλο και η ταινία τελειώνει με τρεις διαφορετικούς τρόπους. Τον κλασικό, όπου ο καλός ήρωας σκοτώνει τον κακό Γιάγκουλα, το παλαβό, όπου ανακοινώνουν στον Γιάγκουλα ότι έχει AIDS και το απόλυτο "κάψιμο", όπου χωρίς καμία αφορμή, η Γη ανατινάζεται! "Ο κόσμος έχει συνηθίσει να βλέπει "στρωτές" ταινίες. Μου αρέσει να παίζω με τον θεατή, να του ανακατανέμω την ψυχολογία με συνεχή ανατροπή των δεδομένων και σεναριακές εκπλήξεις. Είναι κάτι μοναδικό, που αποτυπώνεται στον θεατή, είτε του αρέσει η ταινία, είτε όχι", εξηγεί ο Γιάγκος Ραυτόπουλος.

ΠΕΡΙ ΕΠΟΥΣ

Το magnus opus του Γιάγκου, είναι η ταινία "Γιαγκόναν ο Βάρβαρος", η "πρώτη ελληνική επική ταινία", όπως ο ίδιος τη χαρακτηρίζει. "Γιατί επική;", θα αναρωτηθεί κανείς. Γιατί ο απίστευτος σκάρωσε έναν ολόκληρο μύθο, δημιουργώντας μέχρι και δικούς του χάρτες, προκειμένου να επενδύσει σεναριακά την ταινία.

Προσέξτε υπόθεση: Η Υπέρτατη Ενεργειακή Θεότητα, δημιούργησε τον κόσμο και στη συνέχεια το Υπέρτατο Ον του Κόσμου, τον' Ολκαρ. Ο Όλκαρ γεννήθηκε καλός, όταν όμως συνειδητοποίησε τη δύναμη του, κατέστρεψε τα Βασίλεια των Ουρανών και των Ωκεανών, σκότωσε τα Μυστικά Ισχυρά Πλάσματα που δεν ενώθηκαν μαζί του και ένωσε τρία τέρατα, δημιουργώντας ισάριθμα Τάγματα: Το Τάγμα των ζόμπι, με αρχηγό τη Μάγισσα Καρλόττα(!), το Τάγμα των βαμπίρ με αρχηγό τον Έκπτωτο Αγγελο και το Τάγμα των προθετικών ανθρώπων με αρχηγό τον Μπόγο(!!).

Όταν η Υπέρτατη Θεότητα αντιλαμβάνεται την ανωμαλία που προέκυψε, δημιούργησε τον "Γιαγκόναν", ένα πλάσμα που γεννήθηκε κακό και στο τέλος όμως στράφηκε στο Καλό, σε αντίθεση με τον' Ολκαρ. Η ταινία πραγματεύεται την πορεία και τις περιπέτειες του Πρίγκιπα, του Σκοτεινού Ξωτικού, του Μάγου και του Πράσινου Ξωτικού, που μαζί με τον Γιαγκόναν ξεκινούν για να νικήσουν τον κακό 'Ολκαρ (σ.σ είναι θεός ο άνθρωπος).

Η απάντηση του Γιάγκου για το concept αυτό σε αφήνει συξυλο, καθώς παραπέμπει στην ομηρική έννοια του Έπους. "Το σενάριο αναφέρεται σε μια ολιγάριθμη ομάδα ατόμων, που βασίζονται στις ικανότητες και την εσωτερική τους δύναμη, που επηρεάζονται από τη Μοίρα και την θεϊκή παρέμβαση, προκειμένου κα πετύχουν κάτι παραμυθένιο". Ο Γιάγκος κάνει λόγο και για δικό του, προσωπικό έπος εξαιτίας των θυσιών και των δυσκολιών που πέρασε προκειμένου να δημιουργήσει την ταινία. <span style="font-weight: bold">Όσο απίστευτο και αν φαίνεται για ερασιτεχνική ταινία, στο φιλμ παίζουν 200 (!) ερασιτέχνες ηθοποιοί, ενώ τα γυρίσματα έχουν γίνει σε 36 περιοχές της Ελλάδας. </span>



Στην ταινία, εκτός από τοπία φτιαγμένα στον υπολογιστή, βλέπει κανείς δάση, ποτάμια, λίμνες, βουνά, σπηλιές, μέχρι και ένα υπόγειο σπήλαιο που δεν είχε ανακαλυφθεί και τα παιδιά είχαν προβλήματα με την Αστυνομία! Τα γυρίσματα κράτησαν σχεδόν ένα χρόνο, με τον Γιάγκο να οργανώνει αποστολές σε ολόκληρη την Ελλάδα. Τα καιρικά φαινόμενα, ο μαραθώνιος του μοντάζ και της τεχνικής επεξεργασίας, οι τεχνικές δυσκολίες και οι αναποδιές ανέβαλλαν πολλά γυρίσματα.


Ο Γιάγκος διηγείται μερικές από τις δυσκολίες. <span style="font-weight: bold">"Στην αρχή της ταινίας, ήμασταν σε μια λίμνη και εγώ ανεβασμένος σε ένα κλαδί έπαιρνα πλάνα. Το κλαδί έσπασε με αποτέλεσμα να πέσω στη λίμνη μαζί με την κάμερα και να αρχίσω έτσι την ταινία από την αρχή". Σε ένα άλλο γύρισμα ήμασταν σε μια βουνοκορφή. Ημίγυμνος, ανεβοκατέβαινα μες το χιόνι για 45' γιατί ο φίλος που έκανε το πλάνο δεν ήξερε πως γράφει η κάμερα"!  Η υποδοχή της ταινίας όμως, αποζημίωσε τον Γιάγκο και τους φίλους του για όλες τις ταλαιπωρίες.


Στην πρεμιέρα της ταινίας, τον Απρίλη του 2005, 2.000 άτομα κατέκλυσαν το Αμφιθέατρο των Πολιτικών Μηχανικών, ενώ τον Μάιο, 7.000(!) άτομα συνέρευσαν στο Μόλο της αγίου Νικολάου για να παρακολουθήσουν το "Γιαγκόναν". Μαζί με άλλες προβολές στην πλατεία Γεωργίου και το Πανεπιστήμιο, μέχρι στιγμής την ταινία την έχουν δει 15.000 άνθρωποι σε προβολές, χωρίς να υπολογίσουμε αυτούς που έχουν πάρει ένα DVD της ταινίας. Να σημειωθεί ότι ο Γιάγκος κάνει όλες τις προβολές και τις διανομές της ταινίας εντελώς δωρεάν, πληρώνοντας όλα τα έξοδα από την τσέπη του.



Η ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ



Που όμως αποδίδει την μαζικότητα αυτή ο Γιάγκος; "Ο κόσμος πάσχει από βαρεμάρα !Οταν του δείξεις κάτι που τον βγάζει από τη χειμερία νάρκη, κάτι διαφορετικό και εντελώς δωρεάν, το εκτιμά και το αγκαλιάζει. Οι ταινίες μου απευθύνονται σε ανθρώπους όλων των ηλικιών και όλων των τάξεων".Όταν τον ρωτάω πως αντιλαμβάνεται τις διαστάσεις της μαζικής αποδοχής των ταινιών του, η απάντηση είναι αποστομωτική: "Ξέρεις καμία άλλη πόλη όπου οι πάντες να ασχολούνται με τις ταινίες που κάνει ένας τύπος χωρίς λεφτά και κινηματογραφικές σπουδές;".


Δύο είναι τα χαρακτηριστικά των ταινιών του Γιάγκου. Πρώτον, όλες έχουν σαν συνθετικό το όνομα του και έναν τίτλο χολιγουντιανής ταινίας και δεύτερον, ο Γιάγκος Ραυτόπουλος κάνει τα πάντα. Σενάριο, σκηνοθεσία, ηθοποιία, γυρίσματα, κουστούμια, ήχος, μακιγιάζ, μοντάζ, οπτικά εφέ, μουσική επιμέλεια, οργάνωση, αφίσες, προώθηση, όλα περνούν από τα χέρια του Γιάγκου, ενώ όλοι οι ηθοποιοί είναι φίλοι του και με βάση χαρακτηριστικά τους ο Γιάγκος δημιουργεί και τους ήρωες του. Συνδέοντας τα δύο αυτά γνωρίσματα ο Γιάγκος επισημαίνει ότι από τη στιγμή που κάνει τα πάντα στις ταινίες, ο κόσμος αναγνωρίζει άμεσα τα φιλμ από το όνομα του.


Γύρω από τις ταινίες του Γιάγκου, έχει δημιουργηθεί ένα φανατικό κοινό που παρακολουθεί ανελλιπώς κάθε δημιουργία του. Ο ίδιος παραδέχεται ότι η ισορροπία ανάμεσα στο cult και το γραφικό είναι ιδιαίτερα λεπτή. "Δεν διεκδικώ καλλιτεχνικές δάφνες. «Οι ταινίες μου είναι ανεπιτήδευτες, ερασιτεχνικές και ερασιτέχνης σημαίνει λάτρης της τέχνης. Όταν στρέφεσαι την τέχνη επαγγελματικά χάνεται το πάθος και ο αυθορμητισμός", υποστηρίζει, τονίζοντας παράλληλα ότι δεν είναι καθόλου "ψώνιο". "Ψωνισμένος σημαίνει να διαφημίζεις κάτι που δεν είσαι. Εγώ προβάλλω αυτό που είμαι δεν αλλάζω τα βασικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας μου" (σ.σ έχετε να πείτε τίποτα; ).


Αποτελώντας πλέον μια αναγνωρίσιμη μορφή της πόλης, ο Γιάγκος συναναστρέφεται με πλήθος κόσμου, ενώ πολλές φορές διοργανώνει τεράστια πάρτι, δωρεάν. Την φήμη, υπογραμμίζει, την έχει συνηθίσει, καθώς από μικρός ήταν ιδιαίτερα κοινωνικός. "Δεν έχει αλλάξει κάτι στη συμπεριφορά μου, ακόμα και αν με χαιρετήσει κάποιος που δεν γνωρίζω θα του ανταποδώσω τον χαιρετισμό. Ή σχέση εκτίμησης με τον κόσμο είναι αλληλένδετη. Τoν ρωτάω πως αντιμετωπίζει την κριτική ή τις επιθέσεις εναντίον του. "Στη αρχή με κούραζε η σύγκριση των ταινιών μου με επαγγελματικά φιλμ. Μετά το "Γιαγκόναν" όμως, τα πάντα άλλαξαν και η αποδοχή ήταν αντίστοιχη. Έχω τα εφόδια να αντιμετωπίσω οποιαδήποτε χλευαστική επίθεση, αν κάποιος με βρίσει χωρίς λόγο, ξεφτιλίζεται γιατί δεν μπορεί να δικαιολογηθεί". Η κακία μάλιστα έχει αποτελέσει αντικείμενο στατιστικής μελέτης για τον Γιάγκο, καθώς, όπως δηλώνει με εμβρίθεια "ότι καλό και αν κάνεις στη ζωή σου, το 17,83% των ανθρώπων θα σε κακοχαρακτηρίσουν"!


Τα τραβήγματα του Γιάγκου με την Αστυνομία, αποτελούν ένα ξεχωριστό κεφάλαιο με πολύ γέλιο, καθώς, όλα οφείλονται σε παρεξήγηση. Στα γυρίσματα του "Γιαγκούλφ: Η Αναγέννηση", στο Πανεπιστήμιο, κάποιοι φοιτητές και υπάλληλοι τρόμαξαν τόσο πολύ, που κάλεσαν την Αστυνομία έξω από το χώρο του Πανεπιστημίου. Οι περιπέτειες του Γιάγκου προβλήθηκαν πέρυσι ανά το πανελλήνιο, όταν γύριζαν μια σκηνή του "Γιαγκόναν", σε ένα εγκαταλειμμένο κτίριο, στο Λαμπήρι.

Οι ντόπιοι τους πέρασαν για σατανιστές και κάλεσαν την Αστυνομία, που μάζεψε όλο το συνεργείο με κλούβα! "Μας φώναζαν σατανιστές, ότι μιλάμε με φαντάσματα, βιάζουμε γυναίκες και τρώμε παιδάκια. Επικράτησε πανδαιμόνιο και χρειάστηκε να φωνάξουμε τα κανάλια για να μας αφήσουν ελεύθερους", διηγείται ο Γιάγκος.

Η τελευταία πρόσφατη περιπέτεια του, πήραν το Σεπτέμβριο, όταν προσκεκλημένος σε    μια    συναυλία    του Λάκη   Παπαδόπουλου, ανέβηκε   στη   σκηνή, ντυμένος    Γιαγκόναν και   κρατώντας   ένα παλιό, σκουριασμένο ξίφος. Η ...λαμαρίνα όμως αυτή, στάθηκε αρκετή για να συλληφθεί   για   οπλοκατοχή.    Ο    ίδιος σχολιάζοντας     με ευθυμία   δηλώνει ότι πλέον οι άστυνομικοί έχουν εξοικειωθεί τόσο πολύ μαζί του, που τον φωνάζουν με το μικρό του όνομα.

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΝΤΟΡΟΣ";



Κατά τη διάρκεια τη συζήτησης του αναφέρω την πρώτη επαφή που είχα μαζί του. Ένα καλοκαίρι, στην πλατεία Όλγας, σταμάτησε ένα αμάξι και από μέσα βγήκαν 5-6 άτομα, ντυμένα Χελωνονιντζάκια. Κατέβηκαν στην πλατεία ουρλιάζοντας και μετά από λίγο έφυγαν αφήνοντας τον κόσμο άναυδο. Κι αυτό δεν είναι τίποτα, μπροστά σε άλλα "κοψοχολιάσματα" του Γιάγκου.

Το Δεκέμβρη του 2002, στην πρεμιέρα του "Κόμη Γιάγκουλα", στο Παράρτημα του Παλαιού Πολυτεχνείου, προκάλεσε πανικό στο 3.000 άτομα που είχαν συγκεντρωθεί, οργανώνοντας τη δολοφονία του με ...άσφαιρα πυρά. Μια άλλη φόρο δημιουργήθηκε πανζουρλισμός σε ένα μάθημα τη Σχολής του, όταν φίλοι του ντυμένοι αστυνομικό-μπήκαν ξαφνικά στο Αμφιθέατρο προκειμένου να τον συλλάβουν.</span>


Με αφορμή τέτοια περιστατικά, ο Γιάγκος αναφέρεται στην φιλοσοφία του Ντόρου (σ.σ DOROS είναι το όνομα της άτυπης εταιρείας παραγωγής των ταινιών του, ενώ έτσι ονομάζεται και το μουσικό συγκρότημα του οποίου ηγείται). "Ντόρος είναι ένας ξεχωριστός κόσμος. Σε αυτόν γίνεται συγκερασμό; στοιχείων από τον κόσμο του καπιταλισμού, από τον κόσμο της τρέλας, από τον επιστημονικό, πνευματικό και καλλιτεχνικό κόσμο. Κρατώντας τα θετικό χαρακτηριστικά από όλους αυτούς τους τομεία φτιάχνω τον κόσμο του Ντόρου". Όσο για τα παραπάνω περιστατικά ο Γιάγκος επισημαίνει ότι "θέλει εξυπνάδα για να σκεφτείς και να οργανώσεις τέτοιες πράξεις, χωρίς να προσβάλλεις, αλλά να αφήσεις μια γλυκιά ανάμνηση μοναδικότητας στον θεατή και τον συμμετέχοντα".

Η φιλοσοφία του Ντόρου, εξάλλου διέπει και τις ταινίες του. Ο λόγος στο Γιάγκο. "Προσπαθώ ν ο κάνω κάτι μοναδικό, κάτι ασυνήθιστο, άσχετα αν αυτό σχολιαστεί αρνητικά ή θετικά. Δεν γίνεται να ικανοποιείς τους πάντες, κάνεις κάτι όσο το δυνατό πιο ελεύθερο, ρίχνεις μια πέτρα στο νερό και κοιτάν αν θα επιπλεύσει ή θα βουλιάξει. Αν καταφέρεις να δημιουργήσεις πόλωση, έχει πετύχει το σκοπό σου.  Προσπαθώ να σπάσω την ρουτίνα των ανθρώπων να τους δώσω χαρά".


Ο Γιάγκος έχει ολοκληρώσει το "Γιαγκόναν 2" και ξεκινά τα γυρίσματα δύο ταινιών του "Γιαγκόναν 3" κσ του "Giagomatrix". Οποιαδήποτε γνώμη και να σχηματίσετε μέσα από το κείμενο αυτό, κάντε τον κόπο να δείτε κάποια ταινία του. Στο κάτω κάτω, πρόκειται για έναν άνθρωπο που, με τον δικό του τρόπο και τις δικές του δυνάμεις, δίνει κάτι διαφορετικό στον ομογενοποιημένο κόσμο και αυτό θέλει κότσια, άσχετα αν σας αρέσουν τα φιλμ του ή όχι. Όπως λέει άλλωστε και ο ίδιος, "παντού γύρω μας υπάρχουν φωτάκια που λαμπυρίζουν. Αν δυναμώσεις την ένταση τους θα μπορείς να δεις καλύτερα στο σκοτάδι".

http://www.giagos.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 13, 2006, 01:35:41 pm από Nasaach » Καταγράφηκε

"The first revolt is against the supreme tyranny of theology, of the phantom of God. As long as we have a master in heaven, we will be slaves on earth."
Nasaach
Διαχειριστής
Ριζωμένος
*****

Καρμα: +33/-12
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 348



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Νοεμβρίου 03, 2006, 06:57:20 am »

Ο Μπεν Κεσσερ, βυθισμενος σε σκεψεις, γυριζει σπιτι μετα απο μια κουραστικη μερα στη δουλεια. Τον τελευταιο καιρο σκεφτεται πολυ τη χαμενη του αγαπη, τη Λιζα... Το αλκοολ και τα χαπια δεν του κανουν τιποτα πια.

   
   

Χαμενος στις σκεψεις του και στις αναμνησεις, θυμαται εκεινο το τρομερο βραδυ που τη βρηκε μεσα σε μια λιμνη αιματος. Ο πονος! Η φρικη! Τελειως τυχαια βρισκει μια κασσετα... τη βαζει στο κασσετοφωνο και ακουει...
   


...τη φωνη της Λιζα!!! Ειναι μια κασσετα που του εγραψε εκεινη, γεματη με τα λογια της, τα αγαπημενα τραγουδια τους και μια φριχτη αποκαλυψη! Ο θανατος της αγαπημενης του ειναι ηχογραφημενος σ' αυτη την κασσετα! Κι ενα ονομα! Μπρουνο!



Η οργη τον τυφλωνει!
η Εκδικηση ειναι ολη δικη του!


      
Παιρνει αμεσως τηλεφωνο το φιλο του τον Χας Μπραουν και του εξηγει τι συμβαινει. Ο Χας δεν εχει αλλη επιλογη απο το να τον βοηθησει. Να τον βοηθησει, να τους σκοτωσουν ΟΛΟΥΣ!!!


      
Παιρνουν τη πρωτη πτηση για Ιαπωνια. Οι εχθροι τους ειναι ακομα στη Νεα Υορκη. Αλλα στην Ιαπωνια ειναι ενας πολυτιμος συμμαχος! Ο Ερικ Βιργκο. Ενας μοναχικος σαμουραι χωρις αφεντη. Ενας σαμουραι που εχει παρει ορκο να μη σκοτωσει ξανα!
   


Απο τη μοιρα ομως δεν ξεφευγει κανεις! Ετσι οι τρεις αταιριαστοι συντροφοι ξεκινουν! Ξεκινουν σε ενα ταξιδι εκδικησης και ακραιας βιας! Ειναι σιγουρα λιγοτεροι απο τους εχθρους τους!

Αλλα ειναι καλυτεροι!
   
ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ...



ΕΝΑΣ ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΤΟΥ ΒΙΕΤΝΑΜ, ΕΝΑΣ ΝΕΑΡΟΣ HACKER ΚΙ ΕΝΑΣ SAMURAI ΧΩΡΙΣ ΑΦΕΝΤΗ...

ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΙΚΟΥ ΠΑΡΑΦΡΟΝΑ ΗΓΕΤΗ ΧΑΝΣ ΦΟΝ ΜΠΡΑΟΥΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΟΜΕΡΩΝ ΝΑΖΙ-ΝΙΝΤΖΑ
(ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥΣ ΛΕΝ... ΕΝ-ΕΝ!)

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΡΟΥΝΟ; ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΧΑΝΣ ΦΟΝ ΜΠΡΑΟΥΝ; ΠΩΣ ΜΠΛΕΧΤΗΚΕ
Σ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΣΑΡΑ ΜΑΚ ΝΤΟΝΑΛΝΤ; ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΧΑΣ; ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ ΜΑΧΗΤΗΣ ΜΙΝΑΡΕΛΛΟ; ΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΤΕΛΙΚΑ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ;

ΟΛΑ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ! ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΚΡΗΞΕΙΣ, ΑΙΜΑΤΑ, ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΤΑΚΕΣ...

ΠΟΥ ΣΠΑΝΕ

ΚΟΚΚΑΛΑ!
 

ΚΑΡΑΤΕ: ΤΥΦΛΗ ΦΥΓΗ

ΓΙΑΤΙ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΑ...

ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ Η ΒΛΑΚΕΙΑ...

ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΙΚΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ...

Απο http://www.cavestudioz.com
 
Καταγράφηκε

"The first revolt is against the supreme tyranny of theology, of the phantom of God. As long as we have a master in heaven, we will be slaves on earth."
rosi
Ψαράκι
*

Καρμα: +2/-30
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Νοεμβρίου 11, 2006, 05:41:40 pm »

Otan me to kalo "bgei" stis aithouses to "Ο Πανίσχυρος Μεγιστάνας των Ninja" Thelw na to probaloume Wink
To ergo einai epos sths Istoria tou kinimatografou


http://www.youtube.com/watch?v=DkIeCpDJfn4

Eidou h apodijh Tongue
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1]
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1 RC3 | SMF © 2001-2006, Lewis Media Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!